למעלה
 

למה שיטת ה-“מ-מ-מ” חשובה להצלחה שלך בכדורגל?

כאן אתה הולך לקרוא על 3 גורמים שמשפיעים באופן ישיר על ההצלחה שלך, בחיים בכלל ובכדורגל בפרט. כדאי שתתכונן – כי זה יכול לשנות את כל המשחק עבורך. מתחילים.

מחשבות

כל דבר שתשיג בחייך החיצוניים, יושג קודם כל בחיים הפנימיים שלך. כלומר, לפני שתצליח להגשים ולהוציא לפועל את השאיפות הגדולות ביותר שלך (וגם את הקטנות ביותר), אתה תעבור תהליך שבו אתה תראה קודם לכן, במחשבותיך, את הדברים אותם אתה מבקש להשיג.

מילים

המילים שבהן אתה משתמש משפיעות רבות על איכות החיים שלך. הן משפיעות על הרגשות שלך, על הביצועים שלך וכמובן גם על הסביבה שלך. בכוחן של המילים שאתה משתמש בהן ליצור מערכות יחסים טובות יותר – עם עצמך, עם המשפחה שלך, עם חבריך, עם המאמנים שלך ועם שאר האנשים סביבך, יהיו אשר יהיו. יחד עם זאת, בכוחן של מילים שליליות להרוס את מערכות היחסים הללו ברגע אחד. כפי שנאמר – חיים ומוות ביד הלשון.

מעשים

אלו מהווים בסיס להצלחה בכל תחום בחיים שלך. המעשים שלך יאפשרו לך להתקדם לעבר התוצאות שאותן אתה מבקש להשיג בכל תחום בחייך. מעשים אפשר להגדיר גם כפעולות. פעולה הינה המפתח לכל הצלחה. כדי להתקדם בכיוון כלשהו, עליך לפעול. עליך לקחת יוזמה ולבצע. גם אם זה אומר לעשות טעות, לצבור ניסיון, ללמוד מהטעות ולגשת לניסיון הבא חכם יותר וטוב יותר.

לעומת זאת, אם תימנע מלבצע פעולות שיקדמו אותך לעבר המטרות שלך – תעצור את עצמך ואת ההתקדמות שלך. לכן, עליך לוודא כי אתה מבצע את הפעולות הנכונות עבורך בדרך קבע.

האם אתה עושה זאת?